.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران اعلام کرد :
زمان سفر چهارم هیات دولت به مازندران
استاندار مازندران با اشاره به اینکه شش استان در نوبت سفر چهارم رئیس جمهور هستند، ابراز داشت: سفر چهارم هیئت دولت به مازندران بعد از ...
زمان سفر چهارم هیات دولت به مازندران

استاندار مازندران با اشاره به اینکه شش استان در نوبت سفر چهارم رئیس جمهور هستند، گفت: سفر چهارم هیئت دولت به مازندران بعد از استان گلستان است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سید علی‌اکبر طاهایی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه حجم نیازهای دستگاه‌های اجرایی استان مازندران برای محرومیت‌زدایی اعتبارات کلانی را می‌طلبد، اظهار داشت: خرده‌پول‌هایی که از مازاد اعتبارات به ما می‌رسد کفایت نیازهای استان را نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه 167 میلیون تومان اعتبارات فرهنگی که به مساجد و حسینیه‌ها تخصیص یافته، بر طرف‌کننده نیازهای این بخش نیست، یادآور شد: 5 هزار مسجد و حسینیه در استان است که اگر بخواهیم برای حمایت از این اماکن یک میلیون تومان اختصاص دهیم اعتبار مورد نیاز ۵ میلیارد تومان است.

* 6 استان در نوبت سفر چهارم رئیس جمهور هستند
نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه شش استان در نوبت سفر چهارم رئیس جمهور هستند، ابراز داشت: سفر چهارم هیئت دولت به مازندران بعد از استان گلستان است.
طاهایی به مدیران استانی هشدار داد تا در استفاده از اموال دولتی مراقبت کنند.
وی متذکر شد: برخی کوتاهی‌ها نباید توجیه شود، اگر کاری یا پروژه‌ای انجام نشد توضیح به طور شفاف مطرح شود.


* در سفر چهارم دولت درخواست جدید نداریم
نماینده عالی دولت در مازندران با بیان اینکه در سفر چهارم دولت به مازندران درخواست جدید نداریم، متذکر شد: سفر چهارم دولت به مازندران پیگیر مصوبات اجرا نشده سه سفر قبلی دولت به استان هستیم.
وی ادامه داد: پروژه‌های آب منطقه‌ای مازندران دچار مشکل است و راه‌های مازندران دارای تنگنا هستند و پیگیری‌های مصوبات محقق نشده در اولویت فعالیت‌های سفر چهارم هیئت دولت به مازندران است.
طاهایی اذعان داشت: خانه علم استان اجرایی نشد، عباس آباد، کلارآباد و سلمانشهر کمربندی ندارند، باید مصوبه بزرگراه ساحل را در سفر هیئت دولت به استان مطرح کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

007 2 دي 1390
خوبی
ع - شعبانی 3 دي 1390
با وجود ملغی شدن قانون ممنوعیت استقرار صنایع بزرگ در مازندران و کلنگ زنی ۲ پالایشگاه بزرگ در بهشهر و ساری و پروژه های دیگر نظیر دهکده بزرگ گل و گیاه مازندران در چپکرود جویبار، اتوبان دوطبقه ساحلی غرب به شرق استان - که در نهایت به احداث محورکنار گذر قائم شهر به سمسنکنده خلاصه شد - و ایضاً نمایشگاه بین المللی مرکز استان و احداث کارخانه های کمپوستی که هر کس به نوعی وعده آن را میدهد نشان داده است که اجرایی شدن پروژه های سنگین در استان مازندران برخلاف سایر استانها با دهها موانع ساختاری، مدیریتی و اعتباری مواجه است.
فرح آبادی 3 دي 1390
ا- اجرائی شدن بخشداری فرح آباد وبخشداری آکند قبل از انتخابات که خواسته بحق مردم منطقه رودپی میباشد 2- حمایت از سرمایه گذاران خصوصی وتعاونی ها بخصوص شرکت تعاونی هائی که در زمینه تفریحی وگردشگری و ایجاد اشتغال فعالیت مینمایند مانند شرکت تعاونی تفریحی وتوریستی دریادلان ساحل فرح آباد که تالاب فرح آباد را دوسال تحویل گرفتند ولی هیچگونه حمایت مالی نشدند. استدعا داریم مسئولین استانی ورئیس محترم جمهور نگهه ویژه ای به این بخش داشته باشند .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.